dimecres, 11 de gener del 2017

Entrevista a alumnes de 1r, 3r i 4t d'ESO

PREGUNTES A 1r D'ESO

  Com ha sigut l'entrada al curs?

Nerea: És un laberint que qualsevol dia se'ns caurà a sobre.
Dani: És molt gran.
Paula: Normal.
Zamira: M’ha agradat.

  Què t’ha semblat el centre?

Nerea: Vell.
Dani: Està bè, però és molt gran i em perdo a vegades.
Paula: No m'agrada molt.
Zamira: És molt gran.

  Què opineu del professorat?

Nerea: No m’agrada.
Dani: Ens tracten bé.
Paula: No és que m’agradi gaire, hi ha molts deures.
Zamira: No m’agrada.

  Quin horari us agrada més, de 8:00 a 14:40?

Nerea: el de l’institut se'm fa més ràpid.
Dani: m’agrada més l’institut.
Paula:el de 8:00 a 14:40 perquè així tinc més temps per fer deures.
Zamira: m’ha agradat més el de l'institut.


PREGUNTES A 3r D'ESO

  Què us ha semblat el canvi de 2n a 3r?

Kevin: Bé. El que no em sembla just és que els de 2n d'aquest any tinguin TGPE, perquè al curs anterior que es quan hi estava jo no ho feien i era més complicat.
Lorena: Bé, però és bastant més complicat que el del curs anterior, i crec que no haurien de posar tants deures, crec que haurien de fer-ho una miqueta més fàcil per poder adaptar-nos a les classes i tot.

  Què us ha semblat el professorat de 3r?

Kevin: No m'agrada molt la veritat…
Lorena: Dons no està malament, no em puc queixar, però podria estar millor.

  Creus que passaràs a l'últim any del curs?

Kevin: Jo crec que sí, perquè ja vaig repetir un cop i no tornarà a passar.
Laura: Jo crec que si m’esforço una mica sí, perquè no es tan complicat, només és posar-se-hi una mica. 

PREGUNTES DE 4rt

Què t’ha semblat el canvi de 3r a 4rt d'ESO?

Alba: No m'ha agradat.
Elsa: No m'agradat molt, perquè no ha hagut molt de canvi.

  Què et sembla el professorat?

Alba: Una mica estupid.
Elsa: Molt diferent als altres anys.

Creus que haurien d'haver-hi més cursos per tenir l'ESO? 

Alba: No
Elsa: No

  Què et sembla estar en  l'últim curs d'ESO i ser dels més grans?

Alba: Bé, perquè ja me'n vaig de l’escola.
Elsa: Bé, perquè ja queda menys per acabar l'ESO. 


Paula, Ariadna, Natalia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada