dimecres, 16 de novembre del 2016

QUÈ FAS QUAN SURTS DE L'INSTITUT? Entrevista a alumnat de 1r, 2n, 3r i 4t d'ESO


 1- On dines, a casa teva, al centre, a casa d’algun familiar…?

(...): A casa d’un familiar.

{...}: A casa meva.
[...]: A casa meva perquè sempre hi ha algú.
“...”: A casa de la meva àvia.
*...*: A casa meva.

2- Quan acabes de dinar què fas?


(...): Els deures.

{...}: Faig els deures i després llegeixo.
[...]: Dormir sempre.
“...”: Vaig a la biblioteca a fer els deures.
*...*: Deures.

3- Tens molt temps lliure per les tardes?

(...): Sí.
{...}: Sí.
[...]: Sí, però faig extraescolars.
“...”: No.
*...*: Sí.

4- Fas alguna activitat extraescolar? Si es així, quina? I amb quina franja horària?


(...): Futbol de 18:30h-19:30h

{...}: Futbol de 18:00h-20:00h.
[...]: Futbol 1h i 15min.
“...”: Sí, flamenc i hip hop.
*...*: No

5- Passes les tardes sol/a a casa? Si es així, ho portes bé?


(...): No, amb el meu pare, la meva mare i la meva àvia.

{...}:  No, jo estic amb els meus pares.
[...]: No, sol no.
“...”:  No, amb el meu amic.
*...*: No, no.

6- Tens germans més petits? Els vas a buscar a l’escola?


(...): Tinc una germana de 7 anys i vaig a les 16:30h a buscar-la a l’escola.

{...}: No, jo tinc un bessó.
[...]: Visc amb  dues cosines, una va aquí a l'institut i fa ESO i l’altra més petita a vegades sí que la vaig a buscar a l´escola perquè els meus oncles treballen.
“...”:  Sí, al col·legi.
*...*: No.

7- Més o menys a quina hora sopes?


(...): De 21:00h-21:30h

{...}: A les 21:00h
[...]: Sobre les 22:00h
“...”: A les 22:00h-22:30h
*...*: A les 23.00h

8- Sopes sol o amb la teva família?


(...): Amb la meva família.

{...}: Amb la meva família.
[...]: Amb la meva família.
“...”: Amb la meva família.
*...*: Sola.

9- Després de sopar què fas, llegeixes, estàs amb el mòbil, veus la televisió...?


(...): Llegeixo i després estic amb el mòbil.

{...}: Veure la tele.
[...]: Estic una estona amb el mòbil i després marxo a dormir.
“...”: Llegeixo i me'n vaig a dormir.
*...*: Estic amb el mòbil.

10- A quina hora marxes a dormir?


(...): A les 22:00h.

{...}: A les 22:00h.
[...]: Sobre les 23:00h-23:30h perquè si no pel matí m'adormo.
“...”: A les 00:00h més o menys.
*...*: A la 1:00h.


Gemma i Mar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada