dimecres, 16 de novembre del 2016

ENTREVISTA A ALUMNES NOUVINGUTS DE 1r D'ESO

Com ja sabeu, fa uns mesos hem començat un nou curs i, com cada any, hi ha hagut alguns nens que han fet el canvi de primària a secundària en aquest institut. Com que sabem que aquest canvi és difícil i una mica aclaparador, ens hem interessat per com han estat les experiències dels nous alumnes d'aquest centre. Per això hem fet una entrevista a la Nerea, al Yahir i a l'Álex, uns alumnes que estan cursant primer, que explica com s’han integrat i com els han ajudat en aquest difícil procés.

Heu tingut algun problema amb l’inici del curs?

Yahir: No, ens hem integrat molt bé.
Nerea: No, ha estat molt fàcil.
Álex: Sí, algun, però res que no és pugi solucionar.

Us ha sigut molt difícil?

Yahir: No tant com diuen, la veritat és que no hi ha gaire diferència
Nerea: No gaire. Potser arribar a algunes classes és el que mes m'ha costat.
Álex: No, els professors són molt simpàtics

Quines recomanacions faríeu als alumnes nous de l'any que bé?

Yahir: Que s'esforcin i que no es portin malament.
Nerea: Que s'esforcin molt.
Álex: Que estiguin nerviosos i que treballin molt.

Heu fet amics nous?

Yahir: Sí, 9.
Nerea: Sí, a la meva classe no coneixia a ningú.
Álex: No gaires.

Creieu que l'institut us ha ajudat a integrar-vos?

Yahir: Sí, molt ja que m'han posat en una classe que coneixia a tothom.
Nerea: No gaire. Quan vaig entrar em vaig espantar molt ja que no tenia a cap company conegut ni a la classe ni al grup flexible.
Álex: Sí, estic molt content de com ens han ajudat amb el canvi.


Lluna Marquès

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada