
Han hagut 71 morts dels 81 passatgers hi que viatjaven en aquest vol. Mitjans de comunicació locals van informar que Ruschel va arribar commocionat en una ambulància a la clínica, malgrat la qual cosa preguntava insistentment per la seva família i demanava que li guardessin el seu anell de matrimoni.
Altres jugador de club, Jackson Follmann, de 24 anys, va ser ingressat a un altre hospital local. I es coneix que també va ser rescatat el jugador Heli Hermito Zampier.
L’equip es va veure obligat a canviar d’avió ide ruta perque l’angencia d’avions civil Brasilera va denegar el premís operatiu al vol xàrter que l’havia de portar a Medellin.
En total set ferits van ser traslladats a clíniques i hospitals locals, segons informes. Un d'ells, Danilo Padilha, va morir quan era portat a l'hospital.
L'avió es va reportar com desaparegut a prop de les 21:30 hora local, 02:30 GMT, i s'hauria precipitat a terra prop de les 22:34
Una de les hipòtesis que s'estudia és que l'avió es va quedar sense combustible i per aquesta raó va caure.
Mar i Gemma
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada