dimecres, 22 de gener del 2014

ALBERT BLANCH, una peça fonamental del centre

Hem fet l'entrevista a l'AlbertBlanch perquè és un dels dos conserges de l'institut i sap tot el que passa a l'institut.
Està molt ben informat, i si volem saber alguna cosa sobre l'institut o una altra mena d'informació sempre podem preguntar-li a ell.





- Quants anys portes en aquest institut?
22 anys, des que el van inaugurar.
- Per què has elegit aquest treball i no un altre?
Vaig tenir l'oportunitat de fer oposicions i vaig aprovar.
- T'agrada aquest treball?
SÍ, que m'agrada perquè  és distret.
- T'agrada viure en la caseta? Per què?
M'agrada molt perquè no tinc veïns. Tinc un jardí que em permet fer moltes coses i estic a prop de la feina
- Què fas en el teu temps lliure?
Sortir a córrer amb els gossos, fer pel·lícules meves i editar-les amb l'ordinador.
- Quin és el teu horari?
Depèn de les necessitats del centre.
- Què és el més complicat de la teva feina?
Més que complicat, cal tenir paciència.
- Es el primer centre on treballes? Si no, quin va ser?
He estat en un centre que es diu Bernat Metge, però el primer va ser Juan Ramón Jimenez..
- T'agrada alguns animal?
M'agraden tots els animals
- Quins serien els grans moments que destacaries en aquest institut?
Els finals dels mesos de juliol, les festes de l'institut i els aniversaris de l'institut.




Gurwinder i Ricardo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada