dimecres, 4 de desembre del 2013

YOSEF KHALAF, el gran cinèfil

Hem fet una entrevista a un noi de segon de Batxillerat,Youseff Khalaf, perquè li agrada molt el cinema. Ens ha explicat com des de petit s'hi va afeccionar.

-Per què t'agrada el cinema?
M'han  agradat sempre, les històries que es poden explicar.


-Fas alguna cosa relacionada?
He fet curts cinematogràfics, crítiques, notícies...

-Com t'hi vas afeccionar?
Des de ben petit, vaig a començar a veure Disney i em van agradar molt les seves pel·lícules.

-Què t'inspira?
Molts actor i actrius, històries, situacions, drames, emocions...

-De quina temàtica t'agrada el cinema?
Absolutament tot.

-Actor i pel·lícula preferits.
No tinc preferit, perè m'agraden molt: Paul Newman, Marlom Brando, Liz Taylor.
             
I de pel·lícules el mateix, no en tinc cap de preferida, pero m'inspira molt: Los intocables de Eliot Ness.

-T'agradaria ser actor? I si fossis quin tipus de pel·lícula faries? 
Actor no, però ser càmera si.

-Recomana'ns 3 pel·lícules.
Prisioners.
Gravity.
Drive.

Prisioners

 
Gravity

Drive
  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada