divendres, 31 de maig del 2013

RAFAEL BOTELLO, UN MODEL A SEGUIR

Rafael Botello és un esportista paraolímpic.

Ell competeix amb altre gent dins de l'atlestisme amb cadira de rodes junt   amb altres discapacitats físics.

Li farem una entrevista per conèixe'l millor.

Entrevista a Rafa Botello:

1. Des de petit volies ser esportista d'èlit?

Volia ser futbolista com tot el món jejejje 

2.  Amb quina edat et vas quedar discapacitat?

 Als 23 anys.


3. Alguna vegada t'havies imaginat que arribaries a on estàs dins de l'esport?

No, mai! pero quan portes un temps vas veient si pots conseguir-ho o no.

4. T'agradaria poder caminar com abans de l'accident?

 No penso en això.

5. A quin lloc vas a entrenar?   

Entreno per tot el món. Ho normal és a Manlleu, Lanzarote i Alacant i quan surto fora del país a Los Angeles és on més ho faig.

6. Quan entrenes per la carretera portes algun identificador per què els cotxes et vegin?

Porto una bandera en un pal d'uns 1.5 cm perquè em vegin.

7. Quina ha sigut la cursa més important de la teva vida? O falta per arribar?

La més important ha estat poder ser paraolímpic ... la resta és secundari.
Ara vaig a per l'Ironman de Lanzarote!

8. Quantes paraolimpiades has fet? Quina t'ha agradat més?

Dos. Pekin i Londres.
Sens dubte Pekin, per ser la meva primera vegada.

9. He vist a la teva pàgina web que utilitzes dues tipus de bicicleta: la que vas sentat i la que vas estirat. Per què serveix cadascuna?

La que vaig estirat és ciclisme i la que vaig agenollat ​​és atletisme.

10. Per què has decidit fer un ironman?

És un repte personal ... hi ha gent que allarga la seva carrera esportiva per seguir guanyant diners i en el meu cas prefereixo estar un any sense fer-ho encara que hagi de posar de la butxaca per cumplir un somni.







Aqui podeu trobar més informació sobre RAFA BOTELLO:


www.rafabotello.com

Entrevista feta per Mireia Ginés













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada