dilluns, 27 de maig del 2013

MARC ALÀ, PERIODISTA

Marc Alà és un alumne de 4rt ESO C que des de petit ja sabia el que volia fer: ser periodista.
Ara té un programa de ràdio que es diu ''El Humor De Cada jueves'' (107.9). També és uns dels encarregats de la ràdio del Puigvert. 
Vol estudiar periodisme i ha col·laborat en un programa a l'estiu anomenat "Versió RAC 1"
En Marc també és actor. Ha sortit en una pel·lícula anomenada ''Macià'' dedicada al president de la Generalitat Francesc Macià, on feia de ciutadà entre moltes persones.









A continuació hem fet una entrevista a Marc Alà:


-Quan anys portes dedicat a la radiofonia?
Porto 2 o 3 anys.
-Quan temps portes amb el teu programa de ràdio?
També uns 2 anys.
 
-Com vas descobrir aquest ofici?
Vaig anar a un programa de ràdio i m'agradava molt com treballaven.
-T'ha estat difícil aconseguir el teu somni?
No.

-De gran, et vols especialitzar en el periodisme?
Sí, em faria molta il·lusió.

-L'escolta molta gent el teu programa de ràdio?

Al principi no però ara tenim més audiència.

·T'agradaria que l'escoltés més gent?

Home, és  clar!  Com més gent millor.

-Els teus familiars estan d'acord que et dediquis la radiofonia i al periodisme?
Sí, des del principi els va agradar la idea i volen que continuï amb això.

-Coneixes algun noi de la teva edat que tingui els mateixos objectius que tu?

Sí, tinc un company de tota la vida que també li agrada molt el periodisme.

-Esperes algun dia sortir per la televisió?

Sí, és clar que m'agradaria sortir a la televisió tot i que m'agrada més la ràdio.

Aquí teniu l'enllaç del primer programa de radio:

http://www.goear.com/listen/f1328fd/programa-no1-el-humor-de-cada-jueves

   
Alejandro i Anderson

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada