dilluns, 22 d’abril del 2013

OLGA MARTÍNEZ MANSO: TENNISTA

Hi ha una noia a 2n de Batxillerat, que és tennista professional i juga a 
tornejos i campionats. 
Ella és campiona de Catalunya de tennis i té molts altres premis.
L'any que ve anirà a viure i a estudiar als Estats Units.

1. Des de quan practiques tenis?
Practico tennis des que tenia 6 anys.

2.Quina va ser la teva primera iniciativa?
La meva mare jugava a tenis i ella va ser la que em va incorporar, i hem va agradar.

3. Has guanyat algun premi?
Si, campionats de Catalunya Júnior i sub 15 són els més importants, però també en tinc d'altres.

4. Has participat en algun torneig important? Quin?
Els més importants són internacionals que estic fent ara (WTA) i els que més m'agraden són els campionats d' Espanya.

5. Es veritat el rumor de que te'n vas als Estats Units?
Si, gràcies al tennis i al rànquing, hem van oferir la possibilitat d'aconseguir una beca i no m'ho vaig pensar dues vegades.  

6.Que faràs allà?
Estudiar la carrera universitària durant 4 anys a l'hora que entreno i jugo competicions universitàries.

7. Ho faràs definitivament? Quan?
Si, finalment m'aniré a l'agost d'aquest any, quan acabi els estudis.


8. T'agrada des de petita?
Si, des de que vaig començar mai he pensat en deixar-ho.

9.Renunciaries això? Per què?
No deixaria de jugar ha tennis, perquè m'encanta fer esport i quan no puc entrenar m'aburreixo. I crec que és important fer esport.
Ho dels Estats Units no ho deixaria, penso que és una bona oportunitat.


10. Has conegut algun famós? Quin?
Sí, a l'Alex Corretja, el seu germà era el meu entrenador i a vegades venia a jugar amb nosaltres.

11. Algun familiar teu comparteix la teva afició?
La meva germana jugava i ara és entrenadora i la meva mare i el meu oncle eren jugadors.

12. Quan entrenes?
Abans cada dia, ara 3 dies i els altres dos, vaig al gimnàs.

13. Te'n vas tu sola?
Si, encara que conec a l'entrenador i a un noi i una noia que venen d'Astúrias.

14. A on viuràs?
A la residència d'estudiants. Tinc la possibilitat del segon any anar a un pis a viure.















Aquí teniu alguns videos d'aquesta tennista:




Brian Carrasco i  Mireia Ginés 2n

                                                             

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada