divendres, 5 d’abril del 2013

JUAN FERRERO

És un professor que ens fa castellà i  li agrada fer de professor. Aquest curs és tutor de 2n C d'ESO i per als seus seus alumnes és amable, responsable i fa bé les classes.
          
             
De quina assignatura ets professor?
Sóc professor de Llengua i literatura castellana.

 On vius?
 A Barcelona
Quants anys tens?
 34 anys
 T'agrada l'assignatura que fas?
 Sí perquè és la meva professió i m'agrada fer castellà als nens i també em diverteixo molt.



    
 Et portes bé amb els professors o professores?
 Sí amb alguns perquè per a mi tots són iguals.
T'agraden els esports?
Si, perquè és bo per la nostra salut i, de vegades, surto a fer-lo.
Practiques algun esport extraescolar?
No, perquè estic pendent amb els examens
dels meus alumnes.
   
Creus que és important fer exàmens?
No, perquè en el treball de cada dia ja n'hi ha prou.

De quina classe ets tutor?
De 2nC

        
Joel i Anderson   

               
             
                                                                          

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada