dilluns, 11 de gener del 2016

ENTREVISTA A NOUS ALUMNES DE PRIMER - Esther i Elena

Hem fet unes entrevistes als nens de primer d’ESO per veure com s’havien adaptat a l’ institut, si els anava bé o si han tingut problemes...

Hem fet les entrevistes a aquests nens: Ivan, Kleidy, Abraham i Izan.

1. Us ha resultat difícil adaptar-vos a l’ESO?                                                        

Ivan: Per una part no m’ha semblat molt difícil ja que anava amb molts amics meus, però per una altre banda m’ha resultat una mica complicat ja que tinc moltes assignatures noves.  

Kleidy: No, perquè no he notat molt el canvi de la primària a l’ESO.

Abraham: No he notat molt el canvi.

Izan: No he notat el canvi ja que sóc repetidor.


2. Us posen molts més deures a l’ institut que en la primària?                                                                  
Tots: Sí i en les assignatures que més castellà, mates, tecnologia, naturals, socials.


3. Us agraden els professors que os han tocat?                                                    

Tots: Uns més que altres.


4. Esteu còmodes a l’ institut?                                                                                            

Tots: Si, perquè ens han acollit molt bé.


5. Perquè heu decidit venir a aquest institut?                                                      

Ivan: perquè hi venien molts amics meus.                                                                

Kleidy: perquè esta davant de la meva casa.                                                

Abraham: perquè m’han agafat en aquest institut. 


6. Quina es la vostra assignatura preferida y la que menys us agrada? 

Tots: la que més ens agrada es Educació Física i la que menys castellà, català y matemàtiques.


7. Quina assignatura no fèieu a l’escola i fas aquest any? 

Tots: creadors amb residència, naturals, socials y alternativa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada