dilluns, 16 de març del 2015

PLA LECTOR De CENTRE

 A l'Institut hi ha un Club de Lectura. Es fa a 1er d'ESO. La coordinadora és la Rosa Espinet, i la professora, l'Helena Guasch.
Hem entrevistat a alguns nens de l'optativa.




-Per què t'agrada llegir?
Juan i Ainoha: em diverteix, em distreu, m'aixeca la moral
-Que et sembla el Club de Lectura?
Juan: M'agrada, sobretot per la professora, l'Helena Guasch
Ainoha: Perquè la profe ens dóna els llibres que li demanem.
-Quines activitats hi feu?
Quan acabem el llibre, fem fitxes per explicar-lo.
Podem escoltar música. Fem algunes manualitats.
Hem fet un coixí dibuixat per nosaltres amb retoladors tèxtils.
-Què us agradaria fer en l'optativa?
Juan: Llegir al pati, a l'aire lliure.
Ainoha: O en el gimnàs amb música.
Juan: Fer mandales.
Ainoha: Inventar un conte.
-Llibres que recomanis?
Juan: Diari de Grec, l'Elvis Rivaldi, La Penya dels Tres Tigres.
Ainoha: Tom Gates, Els dos móns de la Zoe.
-Quin gènere de llibre prefereixes?
Juan: Misteri, perquè sempre fa intriga, i és molt entretingut.
Ainoha: Comèdia, perquè hi ha moltes bromes, situacions divertides, i em ric molt.




 
Liza i Naomy

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada