dimecres, 17 de desembre del 2014

TEATRE: ROMEO I JULIETA



El Dijous passat, els nens de 1er que fan l'optativa de tearte van representar l'obra ''Romeo i Julieta''

 


Entrevistem a Elena, Iratxe, Erik, Judith i Dani, actors de l'obra.



-Us ha agradat l'obra?
Si.
Erik: M'ha semblat massa cursi
-Com us haveu sentit a l'escenari?
Nerviosos, incomots.
Erik: Bé
 -Com penseu que ho habeu fet?
Regular. Ens ha sortit millor en els ensays.
-Us van agradar els vostres papers?
Elena i Vera: Si
Judith: Si, pero va ser molt curt.
Erik: No, jo volia ser ''el chalado de la mansion''
-Que es el que mes us ha agradat del vostre paper? I el que menys?
Erik: caure'm quan em moria
Dani: la festa
Elena: el que menys m'ha agradat van ser les escenes romàntiques
-Us ha sigut dificil aprendre el guió?
Una mica. Algunes persones no s'ho estudiaven
Erik: me'l vaig aprendre en un dia.
-Cambiarieu alguna cosa en l'obra?
Si, millorariem els accessoris, el fons, el vestuari...
En l'escena del ball posariem la música més forta i hauria més gent.
-Creieu que aquesta optativa us ha fet millorar en alguna cosa?
Si, en perdre la vergonya


Liza i Naomy
 






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada