Amb motiu de la jornada de Portes Obertes del nostre centre, els alumnes de les escoles Ignasi Iglésias i Baró de Viver van visitar el nostre centre el passat divendres 22 de febrer.
Aquell mateix dia vam poder entrevistar la Judit i la Teresa ( professores de l'Ignasi Iglésias) i les professores del Baró de Viver.
L'escola Ignasi Iglesias és va inaugurar l'any 1931 i no s'ha fet cap reforma per culpa de les retallades.
L'escola de Baró de Viver és va inaugurar l'any 1960 i sí que van poder fer alguna reforma però poques, com per exemple la biblioteca, el gimnàs i les finestres.
A l'escola Ignasi Iglesias les retallades han afectat molt sobretot pel que fa a la reducció personal, pitjor atenció, menys recursos de beques,i hi ha alguns projectes que estan aturats.....
La LOMCE, tant a les professores de l'Ignasi Iglesias no els fa gens de gràcia. perquè consideren que és un tema estrictament polític i no educatiu.
Totes dues escoles tenen un línia a sisè.
Hem entrevistat algunes alumnes de sisè perquè ens expliquin la seva opinió sobre el pas de primària a secundària. Es diuen Raquel, Mireia, Diana i Maria.
1. Què penseu de la secundaria?
- Que mola
2. Com heu vist l'institut? Què us ha semblat?
- L'institut ens ha semblat bastant bé.
3. Heu pensat què voleu ser de grans?
Sí. volem ser esteticien i psiquiatra.
4. Penseu que el canvi de sisè a ESO serà gran?
- Creiem que sí que serà bastant gran.
5. Què milloraríeu del institut?
- Que les classes siguin més alegres, amb més decoració. I que la tecnologia sigui més moderna.
6. Us ha agradat la visita a l'institut?
- Sí, ha estat bastant divertida i interessant.
7. Com trobeu les instal·lacions?
- Doncs que són normals.
8. Us agradaria venir a aquest institut?
- Ens agradaria molt, perquè aquí hi ha molts dels meus amics i tinc bona relació i m'agradaria passar la majoria de temps amb ells.
Hi ha 1 línia de classe tant a l'Ignasi Iglesias com al Baró de Viver.
Mireia (exalumna de l'escola Ignasi Iglésias), Noemí i Michelle
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada