dilluns, 13 de febrer del 2017

QUÈ HE FET AQUEST ESTIU

Aquest estiu he anat a uns quants.llocs. Ara us explicaré algunes coses que he fet i on he anat.
A començament d’estiu vaig anar moltes vegades a la platja, cosa que em va a agradar molt!! 
També vaig anar a Aragó; a un poble que estava a la muntanya i que no tenia cobertura. Aquest poble es deia Artosilla. M’ho vaig passar molt bé!!
En tornar d’Artosilla vaig anar a un petit poble a quedar-me una setmana amb la meva família.
Vaig anar també a dormir a un bosc que estava a Cardedeu, el bosc feia una mica de por perquè estava tot mol fosc, vaig passar la nit una mica malament però, vaig dormir còmode.
Vaig anar també al museu Picassó amb la meva família, va ser molt interessant tot.
La resta del estiu vaig estar a casa jugant a l’ordinador i amb els amics a la pilota.
Aquestes han sigut les meves vacances, m’ho vaig passar molt bé!

Kleidy

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada