dimecres, 2 d’abril del 2014

Jordi Folck


Va néixer a Reus, però passà part de la seva infantesa a Montbrió del Camp, fins que, per raons d'estudis, es traslladà a la capital del Baix Camp. Allà és on cursà el seu primer curs de fotografia i on començà les seves petites intervencions com a escriptor.

Aquest escriptor va venir al nostre institut el mes passat, perquè els nois i les noies de 1r d'eso van llegir un llibre un d'ell, 666 calaixos i li van fer unes quantes preguntes.



em fet unes entrevistes a uns nens de primer d' ESO que es van llegir el llibre 

1. Et va agradar el llibre de Jordi Folck?
     Sandra: Sí, era divertit i em va agradar molt
     Anna: Sí,  era molt entretingut
     Juan: Sí, em va agradar molt,va ser molt interessant
     Ivan: Sí, va estar molt bé. 

2. Et va agradar la xerrada que va fer? per què?
     Sandra: No, em va avorrir molt
     Anna: Sí, perquè va explicar coses molt interessants
     Juan: Sí, va ser interessant i molt divertit 
     Ivan: Sí, perque era molt simpàtic i interessant.

3.Com et va caure en Jordi Folck?
     Sandra: Molt bé
     Anna: Bé, m'agradava molt
     Juan: Bé era molt simpàtic
     Ivan: Normal era molt pesat.

4. Que li vau preguntar?
     Sandra: No ho sé. 
     Anna: Li vam preguntar d'on va sortir la seva afecció a escriure  
     Juan: no me'n recordo 
     Ivan: Res

5. Quina cosa et va agradar d'ell?
    Sandra: Era molt simpàtic i molt divertit
    Anna: El seu carisma i la seva intel:ligència
    Juan: Era intel·ligent 
    Ivan: Era molt simpàtic

6. Llegiries un altre llibre seu?
    Sandra: Sí, em va agradar molt
    Anna: Sí, em semblen entretinguts
    Juan: Sí ,m'agraden molt
    Ivan: Sí, em divertia molt

7. Voldries que tornés a fer una altra xerrada?
    Sandra: No, parla molt i agobia molt 
    Anna: Sí, perquè em va agradar
    Juan: No,parlava molt
    Ivan: No, no paraven de xerrar.


ei


                                     treball fet per: Andrés Cid, Adrià Cadenas i Carlos Gázquez








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada