dimecres, 27 de novembre del 2013

COMPETICIÓ FEAR EXTREME SCOOTER


Arriba la competició que estaves esperant!
El dissabte  2 de novembre es va celebrar un esdeveniment que et farà por!:
La Fear Extreme Scooter, organitzada per Green Indoor Park i Madd Gear i que comptarà amb diferents pros (professionals que practiquen aquest esport com ara: Ryan Williams, Dakota Schuetz, terry price...



cartelfearxtreme_b

Hi ha dues categories, Amateur i Pro i premis valorats en més de 500 €


L'scooter és un esport extrem que consisteix a fer tota mena d'acrobàcies amb el patinet




M'agrada molt l'Scooter  i vaig començar a practicar-lo a principis del 2013.
Vaig escollir fer aquest esport perquè veia  molts nens que el precticave. Poc a poc em va anar agradant i cada vegada que el practicava aprenia mes trucs.
Ara el practico a diferents llocs: al parc i als skateparks.

L' skatepark que més vaig és al del Fòrum:




Entre els millors riders del món està RYAN WILLIAMS.
És un dels millors riders del món perquè fa acrobàcies increïbles que són molt difícils d'efectuar.
I perquè hoi comproveu, mireu aquest video:
                                                   

                                         

 Andrés


                                                  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada