divendres, 7 de juny del 2013

Josep Gonzàlez

Al nostre institut hi ha un professor que es diu Josep Gonzàlez, i és professor  de tecnologia.
A més de ser professor en el seu temps lliure es dedica a jugar a futbol en un equip. Ara li farem una entrevista per conèixer millor la seva afició:

1. Per què vas decidir jugar a futbol?
Sempre m'ha agradat i m'ho passo molt bé.

2 . A quin equip jugues?
Als Cocodrils Futbol Team, equip de pares de l'escola de les meves filles.

3. Des de quan jugues a futbol? I en aquest equip?
Des dels 6 anys. En aquest equip fa 2 anys.

4. Quants jugadors sou?
9 jugadors, és futbol sala.

5.Quan entrenes? Quantes hores?
No entrenem, juguem directament els partits.

6. Alguna vegada heu guanyat algun premi? Quin?  
Personalment, aquesta temporada he quedat 3r màxim golejador de la competició.

7. Creus que ets bon jugador? Per què?
Sí, ho sòc. Faig molts gols.

8.Teniu o voldríeu tenir himne? I lema?
No tenim himne. El lema és:"es igual si guanyem o perdem, l'important es fer bé el que sabem fer.

9. T'agradaria algun dia ser un futbolista famós? Per què?
Ja se m'ha passat l'edat, jugo per passar-m'ho bé.

10.  Quan t'agradaria marxar de l'equip o del futbol?
Jugaré mentre fisicament estigui bé.
                                                                                                                Brian

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada